marți, 8 ianuarie 2008

Fabula universitara

Tot mai multe "distinse" cadre didactice universitare au senzatia ca a fi student e un privilegiu si nu un drept. Iar daca vine vorba de student pe locuri de la buget, aceasta senzatie devine o certitudine.

Daca stau sa calculez valoarea impozitelor platite de parintii mei + valoarea impozitelor platite de mine incep sa ma gandesc ca as fi putut face cel putin o facultate privata in afara. Daca mai iau in calcul si faptul ca la locul de munca cu ajutorul caruia am platit respectivele impozite nu am folosit nici o cunostinta din cele acumulate in faculate, ajung deja la concluzia ca am facut gesturi de caritate, sau cum spun comunistii "solidaritate sociala". Nu in ultimul rand, daca ma gandesc ca aplicand cunostintele din facultate in cel mai bun caz pot deveni profesor de liceu pentru actuala generatie manelista, imi dau seama ca nici in viitor nu o sa ma ajute aceste cunostinte.


Si atunci se pune intrebarea: Cat de gros e soricul acestor porci care ne sfideaza?

Niciun comentariu: