duminică, 18 noiembrie 2007

A venit iarna

Cu pasi repezi si facand in ciuda incalzirii globale, iarna incepe sa cuprinda incet, incet tarisoara noastra. Si cum ni se facuse dor de niste zapada(mie si prietenei mele) ne-am gandit noi sa mergem week-end-ul trecut la munte.

Si cum nu exista prea multe locuri apropiatea de Bucuresti in care zapada sa fie prezenta mai tot timpul anului, ne-am dus intr-un loc destul de aglomerat si fitos, si anume Predeal. Un drum destul de palpitant vineri noaptea pe serpentine si carosabil ud(si destul de alunecos) a meritat din plin pentru ceea ce ne-a asteptat in cele 2 zile petrecute acolo: zapada abundenta, viscolita chiar.






Si ne-am amintit de copilarie, de acele zile in care viscolea, de alergatul prin zapada adanca si moale, de cazaturi luate din cauza ghetii de sub zapada, de dat la cazma zapada(titiu se cam infundase in zapada). Mai mult, era un grup de copii care se alergau intr-una pe partia de schi.



Am tras si o mica sperietura cand am vazut ca in dimineata zilei in care urma sa plecam viscolul nu se oprea. Aici au contribuit si stirile alarmiste de la televizor, care ne spuneau intr-una ca s-au blocat drumurile, ca se circula greu, ca o sa fie groaznic, etc, etc. Mai mult, unul din reporterii de la realitatea a scos o perla de genul "Brasov - Bucuresti(DN1) se parcurge in mod normal in 2 ore". Ma intreb in ce fel, dat fiind faptul ca limita de viteze e 70 in localitati, 100 in afara iar distanta e de 175 de km(majoritatea prin localitati).

Dar cu sperietura, cazmaua rupta si drumul pe sperpentine pe timp de noapte, a meritat din plin. Iarna e scurta, asa ca bucurativa de ea cat tine.





P.S: In curand se va da drumul si la patinuare:)

Niciun comentariu: