duminică, 21 decembrie 2008

Marsul mosilor

Am fost azi la marsul mosilor. Nu pentru a dobora vre-un record si nici dintr-o simpatie pentru primarul general. Am fost pentru ca mi-am dorit sa ma imbrac in mos, sa ma prostesc, sa daruiesc si sa intru in atmosfera de craciun. Au fost acolo bebelusi, copii, adolescenti, tineri, seniori, bunici. Cred ca aproape toate categoriile sociale aveau un reprezentant.

Desi nu sunt un fan Coca Cola mi-a placut ideea. Ca branding, ca mesaj, ca mod de a profita de punctele forte(Mos Craciun).

Nu mi-a placut animatorul, care s-a comportant ca in sectorul V(a se citi ve), locul desfasurarii actiunii. Nu mi-au placut nici pungile de plastic aruncate pe jos, politia care se uita nepasatoare la cei ce aruncau gunoiul pe jos. Dar asta intra in spiritul romanesc, si si mai mult in spiritul bucurestenilor.

Per total m-am simtit bine. M-am imbracat prima data in Mos Craciun si mi-a placut. La urma urmei, burta ma recomanda pentru acest rol:)


marsul mosilor Bucuresti
Marsul mosilor


P.S.: Pozele sunt facute cu telefonul, deci calitatea lor nu e foarte buna, dar cred ca se intelege ideea

Un comentariu:

bogdumdum spunea...

Bravo Mosule! Sa ne traiesti si sa ne daruiesti!